گیت فروشگاهی

ساخت وبلاگ

یکی از بحث های مهم در مورد گیت فروشگاهی RF بحث تداخل است منظور از تداخل ایجاد اختلال در عملکرد گیت فروشگاه A توسط گیت فروشگاه B است . این اختلال هنگامی رخ می دهد که دو فوشگاه نزدیک به هم باشند ( در حدود 5 الی 20 متر ) و هر دو از گیتهایی با تکنولوژی RF استفاده کنند . پارامترهایی که سبب تداخل میشوند عبارتند از:
• استفاده از رنج فرکانسی یکسان توسط هر دو گیت
• بزرگی شعاع میدان مغناطیسی تولید شده توسط یک یا هر دو گیت
• فاصله میان دو سیستم نصب شده از یکدیگر
• حساسیت گیرنده ها که به ابعاد تگ ها ونویز محیط بستگی دارد 
برای حل مشکل تداخل احتمالی دزدگیر فروشگاهی RF هنگام نصب گیت فروشگاهی می توان بجای استفاده گیتهای تک فرکانس از گیت های فروشگاهی مولتی فرکانس استفاده کرد . منظور از مولتی فرکانس بودن دستگاه اینست که دستگاه میتواند در یکی از چندین رنج فرکانسی خود کار کند مثلا اگر دستگاه دارای رنجهای مختلف 8 MHz ، 5 MHz ،3 MHz و 2 MHz باشد میتواند بر روی یکی از فرکانس ها مذکور کار کند این در حالیست که مدل های تک فرکانس تنها در یک رنج فرکانسی غیر قابل تغییر و از قبل تعیین شده میتوانند کار کنند. به این ترتیب در صورت وجود تداخل نصاب گیت یا پرسنل آموزش دیده شده ی فروشگاه می توانند فرکانس ، توان و یا حساسیت دستگاه را طوری تغییر دهند تا مشکل تداخل بر طرف شود. 
اگر تنها با تغییر فرکانس دستگاه گیت فروشگاهی بر طرف شود همانطور که در قسمت اساس کار تکنولوژی RF نیز اشاره شد می بایست تمامی تگ های فروشگاه را نیز عوض کرد که هزینه بر است . برای اجتناب از این کار در عرف قانونی بین نصاب های سیستم های RF وجود دارد و آن این است که نصاب دستگاه جدید حق ندارد عملکرد دستگاه های مجاور را مختل کند و همیشه دستگاه جدید را می بایست سازگار کرد . به این صورت این دسته از مشکلات تکنولوژی RF قابل رفع می باشد.
نکته آخر در مورد گیت فروشگاهی RF این که مدلهایی از این نوع گیت ها وجود دارند که در این مدلها بوردهای و آنتهای گیرنده وفرستنده با هم ادغام میشوند که به آن مونو ( MONO ) میگویند . از مونو ها بیشتر مواقعی است استفاده می شود که پهنای درب فروشگاه کوچک است معمولا شعاع عملکرد مونو ها بیشتر از یک متر نیست.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 589 تاريخ : 12 مرداد 1396 ساعت: 13:24

نصب گیت فروشگاهی : فارغ از تکنولوژی بکار گرفته شده در یک گیت امنیتی شرکتهای مختلف بردهای متنوعی برای سیستمهای امنیتی طراحی میکنند . ازعلل این تنوع می توان موارد زیر را نام برد

• توان مصرفی که تا حدودی مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده است
• پوشش رنجهای فرکانسی متفاوت توسط سیستم
• کارایی در محیط های پر نویز
• تعداد ساپورت آنتن های 
• قیمت تمام شده
همچنین آنتن ها ی گیت فروشگاهی با اشکال و اندازه های متنوع طراحی میگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمایی دارد که از طریق آن میتوان تنظیمات لازم جهت نصب و راه اندازی سیستم را انجام داد این تنظیمات شامل انتخاب فاصله ی مناسب بین آنتن فرستنده وگیرنده است که بر مبنای عواملی چون نوع واندازه ی عنصرامنیتی مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد تنظیمات دیگری از قبیل تعیین فرکانس کاری سیستم ، تنظیم میزان صدای آلارم ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا توسط کلیدهای ON وOFF و پتانسیو مترهای موجود بر روی بورد دستگاه به صورت دستی انجام میشود یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی از طریق صفحه نمایش با ریموت مخصوص سیستم و یا بوسیله یک اینترفیس کامپیوتری از طریق کی بورد کامپیوتر قابل تنظیم میباشند . البته گاهی اوقات گزینه ی تنظیمات اوتوماتیک نیز وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. برای نمونه راهنمای نصب یک سیستم امنیتی با تکنولوژی AM عینا در پیوست آورده شده است.
در ادامه به نکاتی درباره ی نصب وکاربرد تکنولوژی های RF ، AM و EM پرداخته می شود که در نصب و راه اندازی این سیستم ها وجود دارد .

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 560 تاريخ : 9 مرداد 1396 ساعت: 14:30

نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی: در این مطلب قصد داریم مهم ترین نکات در مورد استفاده ازگیت فروشگاهی را معرفی کنیم. با رعایت این نکات به راحتی می توانید عملکرد دزدگیر پوشاک یا همان دزدگیر فروشگاهی را حد مطلوبی بهبود ببخشید. 
با گیت سنتر همراه باشید تا مهم ترین این نکات را بررسی نماییم.

1. استفاده از گیت فروشگاهی AM:

توجه داشته باشید که این نوع گیت فروشگاهی سرعت و دقت بالایی در تشخیص فرکانس ها دارد ، همچنین بردی که این دزدگیر فروشگاهی پوشش می دهد نسبت به سایر انواع گیت فروشگاهی بیشتر می باشد. در نتیجه با نصب اصولی و درست این دزدگیر پوشاک یا دزدگیر لباس عملکرد مطلوبی را شاهد خواهید بود.

2. روش صرفه جویی در مصرف برق دزدگیر فروشگاهی:

در اغلب انواع گیت فروشگاهی (دزدگیر لباس) ، دستگاه بعد از 16 ساعت کار یکنواخت در حالت استند بای قرار می گیرد. جهت صرفه جویی در مصرف برق و همچنین افزایش عمر گیت فروشگاهی خود در زمان تعطیلی فروشگاه می توانید از طریق کنتور گیت را خاموش نگه دارید.

3. شنیدن صدای آلارم از گیت فروشگاهی:

اگر از لبیل برای محصولاتتان استفاده می کنید ، دقت داشته باشید که گاهی اوقات به طور سهوا ممکن است بعضی از لیبل ها توسط فروشنده به درستی خنثی نشده باشند. در نتیجه در صورت وجود لیبل خنثی نشده در وسایل مشتری ، آلارم دستگاه در زمان خروج مشتری به صدا در می آید. لذا پیشنهاد می کنیم ضمن حفظ آرامش و عدم استفاده از رفتار توهین آمیز با مشتری به بهانه هایی مانند دادن کارت تخفیف یا کارت فروشگاه مشتری را به داخل فروشگاه برگردانید و مشکل را حل کنید.

4. فاصله ی میز فروش تا درب خروج

تا حد ممکن سعی کنید فاصله ی میز فروش را از درب خروجی که دزدگیر فروشگاهی در آن قرار دارد ، بیشتر کنید. در صورت نزدیک بودن میز و درب دقت داشته باشید که تگ ها را در کشوی میز قرار ندهید. زیرا تعداد تگ زیاد در کنار هم موجب ایجاد فرکانس قوی تر خواهد شد و این فرکانس در صورت عبور از میان دزدگیر فروشگاهی موجب ایجاد آلارم خواهد شد.

5. فاصله ی محصولات تگ خورده تا آنتن های گیت فروشگاهی

محصولات تگ خورده یا لیبل خورده را حداقل دو متر با آنتن ها فاصله دهید. همچنین در پشت آنتن هیچ محصولی قرار ندهید.

 

6. حساسیت آنتن های دو پایه و تک پایه

دقت داشته باشید که حساسیت فرکانسی گیت های فروشگاهی تک پایه بیشتر از آنتن های دو پایه می باشد. در نتیجه جهت قرار دادن میز فروش و همچنین محصولات فروشگاه به حساسیت و حریم آنتن دستگاه خریداری شده خود دقت کنید.

7.فاصله ی کابل های برق از گیت فروشگاهی

در صورت عبور کابل برق از کنار آنتن های دزدگیر فروشگاهی همان طور که در سایر مطالب گیت سنتر توضیح دادیم نویز در عملکرد دزدگیر ایجاد خواهد شد. کابل های برق می بایست حداقل 50 سانتی متر با دستگاه فاصله داشته باشد.

8. در زمان روشن بودن گیت فروشگاهی تحت هیچ شرایطی تغییری در آن ندهید

از بیرون کشیدن و جا زدن دوباره ی سوکت های باکس الکترونیکی و کابل های وصل شده به آنتن ها در زمانی که دستگاه روشن است جداخودداری کنید. زیرا این کار موجب آسیب جدی به دستگاه و حتی سوختن آن خواهد شد.

9. فاصله ی اشیا فلزی از گیت فروشگاهی

اشیای فلزی مانند کپسول آتش نشانی ، دکور های فلزی ، آبسردکن های فلزی ،‌ دستگاه های هواساز و هر گونه دستگاهی که دارای موتور و سیم پیچ درونش می باشد را حداقل 50 سانتی متر با گشت فروشگاهی فاصله دهید. در غیر این صورت عملکرد دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین وسایل الکترونیکی را تا حد امکان با آنتن ها فاصله دهید. این فاصله هر چه بهتر باشد عملکرد دزدگیر لباس بهبود پیدا خواهد کرد.

10. عواملی که موجب از کار افتادن دزدگیر پوشاک (دزدگیر فروشگاهی) خواهد شد.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب از کار افتادن گیت های فروشگاهی می شوند آسیب دیدن و یا قطع شدن کابل های دستگاه می باشد. این موضوع هم ممکن است به علت جابجایی وسایل رخ دهد. در نتیجه در هنگام جابجایی وسایل فروشگاه این نکته را در نظر داشته باشید. 

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 577 تاريخ : 9 مرداد 1396 ساعت: 14:30

این تگ ها لیبل هایی هستند که در زمان فروش به وسیله ی دستگاه خنثی کننده باطل می شوند.

دزدگیر فروشگاهی (گیت فروشگاهی) یا همان دزدگیر پوشاک ، وسیله ای کارآمد جهت کاهش و دفع سرقت از فروشگاه ها می باشد. شرکت های ارائه دهنده ی تجهیزات حفاظتی امنیتی با ارائه ی مدل های متفاوت دزدگیر فروشگاهی و اقلام جانبی ضروری آن ها مانند تگ صدفی ، تگ گلفی ، تگ عدسی ، تگ گریف و ... ، لیبل یا برچسب ضد سرقت فروشگاهی ، مگنت جدا کننده جهت جدا کردن تگ دزدگیر لباس و خنثی کننده ی لیبل همواره در تلاش هستند تا نیاز ها تا کلیه نیاز های فروشگاه داران را تامین کنند.
با توجه به کلیه ی مطالب گفته شده در خصوص گیت فروشگاهی ، لازم به تذکر می باشد که در دنیای مدرن امروز ، دوربین مدار بسته همراه با دزدگیر پوشاک در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به حتی تبدیل به یک نیاز اصلی شده اند. می توان گفت دزدگیر پوشاک (گیت فروشگاهی) و دوربین مداربسته مکمل یکدیگر جهت پوشش هر چه بهتر فروشگاه ها و ایجاد امنیت خاطر می باشند.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 588 تاريخ : 3 مرداد 1396 ساعت: 19:43

گیت فروشگاهی RF مبتنی بر امواج رادیویی ساخته شده است و متداول ترین فرکانس برای این نوع دزدگیر فروشگاهی فرکانس 8.2 MHz مگا هرتز می باشد.
کارایی دزدگیر پوشاک RF به این صورت است که برد تعبیه شده در پایه آنتن فرستنده ، یک میدان مغناطیسی با فرکانس مشخص ایجاد می کند و با برد تعبیه شده در پایه آنتن گیرنده ارتباط امواجی برقرار می کند و هرگاه که یک تگ که هم فرکانس برد هاست از میان آنتن ها عبور کرد ، دستگاه (دزدگیر فروشگاهی) با شناسایی تگ در حال عبور اعلام آلارم می کند.
اگر آنتن های RF در فاصله ی نزدیکی نسبت به هم نصب شوند ، امواج آنها با هم تداخل پیدا می کنند و در عملگرد یکدیگر مشکل ایجاد می کنند. جهت بیان ساده تر تداخل دستگاه ها یا همان بوق کاذب باید بگوییم که ، یکی از دستگاه ها برای دستگاهی که در فروشگاه نزدیک نصب شده ، نقش تگ را بازی می کند و موجب می شود به طور مستمر دزدگیر پوشاک فروشگاه تان به صدا در بیاید. برای حل این مشکل راه حل ارائه شده قرار دادن گیت های نزدیک به هم در فرکانس های ناهمگون می باشد.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 586 تاريخ : 31 تير 1396 ساعت: 14:16

 

فاصله زیاد بین دو پایه آنتن گیت ، عملکرد سیستم دزدگیر پوشاک را کاهش می دهد. از مجموعه عوامل تعیین کننده برای محاسبه فاصله مناسب بین دو پایه گیت فروشگاهی (آنتن)می توان به عواملی مانند میزان نویز محیط اطراف ، نوع تگ مورد استفاده برای دزدگیر فروشگاهی ، میزان خطای قابل قبول برای صاحب فروشگاه اشاره نماییم. برای مثال اگر محیط فروشگاه مورد نظرتان یک محیط پر نویز است و تگ هایی که استفاده می کنید لیبل یا برچسب ضد سرقت هستند و قیمت اقلام فروشگاه نیز گران هستند ، می بایست فاصله میان دو آنتن بسیار کمتر از فاصله تعیین شده در کاتالوگ‌ دستگاه گفته باشد. به همین میزان ، اگر تگ استفاده شده در دزدگیر پوشاک یا همان دزدگیر فروشگاهی تگ سخت با کیفیت و بزرگ باشد همچنین محیط کم نویز باشد و ساختار فروشگاه طوری باشد که سارقان در فروشگاه تردد چندانی نداشته باشند ، فاصله بین دو آنتن از یکدیگر را می‌تواند کمی بیشتر از فاصله تعیین شده در کاتالوگ قرار دهید. همانطور که می دانید معمولا فروشگاه داران تماییل دارند فاصله بین آنتن‌ها بیشتر و محل عبور بزرگتر ، تعداد آنتن ها کمتر و همچنین دکوراسیون زیبا‌تر باشد ، اما حتما باید توجه داشته باشند که این مزایا در مقابل کاهش امنیت فروشگاه قرار دارند و در نهایت باعث ضرر و زیان به صاحب فروشگاه خواهد شد. اطلاع رسانی و توضیح این موارد به صاحبان فروشگاه ها بر عهده مجریان و کارشناسان نصب گیت فروشگاهی می باشد.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 590 تاريخ : 28 تير 1396 ساعت: 8:16

در فروشگاه هایی مثل فروشگاه مواد غذایی ، دزدگیر فروشگاهی RF نسبت به گیت فروشگاهی AM بازده کمتری دارد اما نکته ی قابل توجهی که در این مورد وجود دارد ، این موضوع می باشد که بازده بالاتر گیت فروشگاهی AM به بهای هزینه سه برابری لیبل تمام خواهد شد و موجب بالا رفتن بیش از اندازه ی هزینه ها خواهد شد. به عبارتی دیگر ، در صورت انتخاب گیت RF توسط مدیریت فروشگاه ، بر میزان سرقت از فروشگاه افزوده خواهد شد ولی این افزایش در مقایسه با افزایش هزینه ناشی از انتخاب تکنولوژی AM بیشتر خواهد بود.
سیستم های امنیتی دزدگیر فروشگاهی به منظور جلوگیری از سرقت در فروشگاه ها ، از سه تکنولوژی عمده AM ، EM و RF استفاده می کنند که هر کدام در جایگاه خاص خود کاربرد دارند. معایب و مزایای هر کدام از این تکنولوژی ها کاربرد یا عدم کاربرد آن ها را در جای خاص توجیه می کند.
تکنولوژی EM دارای دو مزیت می باشد ،‌ یکی قابلیت فعال و غیر فعال شدن لیبل های ضد سرقت و دیگری قابلیت جواب دهی بهتر بر روی فلزات. این تکنولوژی همچنین دارای دو نقطه ضعف می باشد. یکی کارکرد بسیار ضعیف و دیگری قیمت بسیار بالای آن ها می باشد. به همین جهت تنها در کتابخانه هایی که کتاب امانت می دهند همچنین فروشگاه های دارای کالاهای فلزی بسیار گران قیمت استفاده می شود.

تکنولوژی AM جواب دهی مناسبی با تگ سخت و لیبل دارد اما قیمت بالای این سیستم و لیبل و چسبندگی ضعیف و ضخیم بودن آن همگی دلیل بر نامناسب بودن این تکنولوژی برای کتاب فروشی ها و پلاسکو ها هستند. نصب این تکنولوژی را تنها برای فروشگاه های لباس و عطر و آرایشی بهداشتی و ...توجیه می کند.
کیفیت و چسبندگی خوب برچسب ها ، قیمت به صرفه و کارکرد مناسب گیت فروشگاهی با تگ و برچسب ، نقاط قوت تکنولوژی RF محسوب می شوند. به همین علت در کتاب فروشی ها و پلاسکوها تنها سیستم متناسب و در لباس فروشی ها رقیب دزدگیر فروشگاهی AM می باشند.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 540 تاريخ : 25 تير 1396 ساعت: 2:46

برای پاسخ به این سوال که کدام نوع گیت فروشگاهی برای فروشگاه های لوازم آرایشی مناسب تر است ، بار دیگر به تقسیم بندی سه گانه تکنولوژی های گیت فروشگاهی AM، RF ،EM رجوع می کنیم. در این فروشگاه ها ، به علت داشتن اجناس شبه فلزی و کوچک بسیار ، بهتر است گیت فروشگاهی AM نصب شود. (سیستم EM نیز قابل نصب است اما به علت هزینه بالا به صرفه نیست) در غیر این صورت گیت RF به صرفه تر خواهد بود. در هر حال به این نکته توجه داشته باشید که در این نوع فروشگاه ها ، بازده سیستم نسبت به فروشگاه های لباس یا کتاب فروشی ها کمتر بوده و ابزارهای تکمیلی دیگر همچون دوربین مداربسته نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 548 تاريخ : 22 تير 1396 ساعت: 23:46

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که فروشگاه های کتاب با سایر فروشگاه ها دارد ، این موضوع می باشد که در کتاب فروشی ها ، در دسترس بودن اجناس برای مشتریان ، نسبت به فروشگاه های دیگر ، اهمیت بیشتری دارد. معمولا مشتریانی که به فروشگاه های کتاب مراجعه می کنند ، پیش از خرید کتاب مورد نظرشان ، تمایل دارند نگاهی به سایر کتاب ها داشته باشند. همین موضوع باعث شده است تا کتاب فروشان تمایل بیشتری به نصب دزدگیر فروشگاهی پیدا کنند. گیت فروشگاهی مناسب کتاب فروشی ها ، گیت آر اف (RF) می باشد. دزدگیر فروشگاهی آر اف (RF) ، همچنین در بسیاری از فروشگاه های لباس استفاده می شود ، اما کتاب فروشی ها به جای تگ سخت (همچون تگ گلفی، صدفی، عدسی و ...) از لیبل های ضد سرقت فروشگاهی استفاده می کنند که معمول ترین آن ها ، لیبل های بارکدی هستند. مزیت دزدگیر فروشگاهی RF نسبت به گیت فروشگاهی AM برای فروشگاه های کتاب، شکل لیبل آن می باشد. ضخامت لیبل های RF بسیار کم می باشد و پس از نصب شدن به صفحات داخلی کتاب ها ، به راحتی قابل کندن نیستند ، همچنین پیدا کردن آن نیز کار دشواری است. لیبل های AM دارای ضخامت حدود یک میلی متر هستند. این ضخامت کم باعث راحت کنده شدن آن می شود به همین دلیل می گوییم این نوع لیبل برای کتاب مناسب نمی باشد.
فروشندگان کتاب فروشی ها ، علاوه بر دستگاه دزدگیر فروشگاهی (گیت فروشگاهی) به دستگاه خنثی کننده لیبل هم نیاز دارند تا با آن بتوانند برچسب ضد سرقت کتاب های فروخته شده را ، غیر فعال کنند. در صورت خنثی نشدن لیبل کتاب ، امکان دارد مشتری کتاب را به فروشگاه های دیگری که به گیت ضد سرقت RF مجهز هستند ، ببرد. در این صورت منجر به بوق کاذب شده و مشکلاتی را برای مدیر فروشگاه مذکور ایجاد خواهد کرد.

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 530 تاريخ : 19 تير 1396 ساعت: 9:40

در این قسمت به توضیحاتی در مورد سیستم های پرداخته ایم که بر پایه ترانسپوندر تک بیتی(EAS) بوده اند . همان طور که همه ما می دانیم بیت به عنوان کوچکترین واحد اطلاعات شمرده می شود و فقط دو حالت دارد یکی «صفر» و دیگری « یک ». 
سیستم های که بر پایه ترانسپوندر یک بیتی هستند نیز دو حالت را نشان می دهند البته نکته ای که باید این قسمت یاد آوری شود این است که ترانسپوندر به عنوان گیرنده است که زمانی که مخابره ای را دریافت نمود بصورت اتوماتیک سریعا پاسخ می دهد.
از ترانسپوندر تک بیتی با اینکه این محدودیت ها را نیز داشته است خیلی زیاد استفاده می کنند مثلا یکی از کاربردهای اساسی آن در دستگاههای ضد سرقت می باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم .
این گونه دستگاهها از اجزای مانند : آنتن ، ترانسپوندر یاعنصر امنیتی یا تگ ، ابزاری جهت غیر فعال کردن تگ تشکیل شده اند . 
در سیستم های جدید زمانی که قسمت به واسطه صندوقدار ثبت می گردد از مورد آخری (ابزاری جهت غیر فعال کردن تگ) استفاده می شود البته در برخی از سیستم ها عنصر امنیتی را می توان دوباره فعال سازی نمود. 
سیستم های که بر پایه ترانسپوندر تک بیتی می باشند با تکنیک ها مختلفی پیاده سازی می گردند که بصورت دقیق می توانیم 5 تکنیک را بیان کنیم :


1- Radio frequency
2-Microwaves
3-Frequency divider
4-Electromagnetic
5-Acoustomagnetic
در این گزارش کارآموزی فقط به سیستم های پرداخته ایم که تکنولوژی های 1،4،5 داشته اند که در بازار کشورمان نیز موجود می باشند البته در میان آنها Radio frequency یا بصورت اختصاری RF‌از دو تکنولوژی EM وam بصورت فراگیر تر بوده است .
EAS) به معنی مراقبت الکترونی کالا می باشد و در واقع مخفف electronic article surveillance می باشد ).

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی...
ما را در سایت گیت فروشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamidweb artaban بازدید : 513 تاريخ : 16 تير 1396 ساعت: 10:13